Monday, September 04, 2006

AIR MATA KASIH

air mata kasih berlinangan... berlinangan selalu...
entree nie di load bukan nak menyakitkan hati sesiapa
hanya sekadar luahan rasa hati insan yang menyanjungi terma KASIH
apabila berkata tentang KASIH, CINTA, HATI, PERASAAN, SAYANG, SUKA
semua memerlukan kesungguhan 100%
aku amat menyukai cerita LAVENDER
pasti ada yang pernah tonton ceriter tu
[ala lakonan TAKESHI-->malaikat yg jatuh atas bumbung sorg awek]
aku sampai BERANI mengatakan ceriter tu adalah ceriter aku
bukan nak kata aku baik mcm malaikat tu
just nak kasi tau aku hidup kerana CINTA
aku hidup untuk CINTA
n amat2 perlukan CINTA
bila aku menyebut kata CINTA
ia akan datang dari hati kecik aku
bukan dari mulut lebar aku
sebab datang dari hati kecik lah agak susah untuk aku tipu dengan PERASAAN
memang benar aku SAYANG ramai insan
tak payah bg tau lah kan
semua manusia di dunia TUHAN pasti pernah, sedang dan akan berCINTA
ber SAYANG
memang benar dalam aku berCINTA
berSAYANG
aku ada menyakitkan hati insan2 tersebut
bukan atas kemahuan hakiki
tapi kerana pembawakan perasaan CINTA
mari kita bersembang secara logik okay:
kenapa MARAH org yg kita SAYANG?
kerana SAYANG kan
kerana CINTA kan
adakah kita MARAH org yang kita tak SAYANG??
marah tu marah dengan amarah kan
aku tau aku bukan lah seorg doktor CINTA
umur pun masih mencari2 maksud CINTA sebenar
tapi aku yakin
atas dasar CINTA yg aku kenali selama nie
aku tau
CINTA aku bukan CINTA picisan
aku CINTA kau bukan karena harta kau
bukan karena rupa kau
bukan karena status kau
aku CINTA karena aku mahu HATI kau
karena aku sorg yg dapat menCINTAi aku kembali
CINTA yang benar2 CINTA
tapi dalam CINTA tolonglah
jangan langsung ada paksaan
jika tiada langsung rasa SUKA
tinggalkanlah
itu yang terbaik
karena CINTA tak ada LOGIKA??
ERM... kadang2 jer kot.. org2 tertentu jer kot

2 Comments:

Blogger Kos Serani said...

CINTA dari rasa hati adalah Cinta Luhur. Cinta yg dari Mata, adalah persona. Cinta yg dari hati adalah Cinta Suci, cinta yg dari Mata adalah sekadar jatuh cinta

12:21 AM  
Blogger Tokyo BLUE said...

penuh makna nih.. huhu

10:58 AM  

Post a Comment

<< Home