Monday, September 04, 2006

asal mula [LG] & [AMORE]

hye semua....ceriter nie nak diceritakan tapi bukan lah cerita baru..dah 2-3 hari jugaklah berlalu...just aku tertengok LG n AMORE depan mata..n membuatkan aku nak menulis..maybe diorg jugak nak aku tulis ceriter diorg nie...

ceriter nyer mcm nie...minggu lepas aku terdengar memember ofis aku nie sibuk lah nak membela ikan...aku buat tak kesah jer lah..sebab aku dah pun membela pokok...n tak larat nak tambah pet dah....

aku tak kesah..n masih buat tak kesah

satu hari aku mngekor sorg kakak nie...ke GIACOMO
sebab terbekenan kat satu vase..dua actually
so pegi lah ikut dia tgk
wah memang cantik
aku pun amik ler 2 bijik
satu nak letak HARUM SUNDAL ler konon nyer(sekarang berbunga ROSE)
satu lagi aku pun tekad nak bela ikan
aku pun terus ke WAREM (atas cadangan member utk mendapatkan ikan free)
aku pun dapat ler ramai ikan
kekecik pun
2 guppy n 5 lampam
dengan bangganya aku menunjuk kat diorg yg baru bela ngan air liur tu
hahaha
aku dah ader ikan

tapi aku tak lama ngan ikan2 tu
sebab esoknyer aku gie KONVENSYEN KIK kat perak
kecoh ler aku pun
asik call member ofis bg makan ikan aku

balik jer aku 1sep ker ofis
mati habis
tinggal 2 guppy n 3 lampam jer
n air ikan aku ................ BUCUK (bak kata FRIDGE)
aku pun seawal pg tu ngan comel nyer mengusung ler p mencuci
euwwww
aku sauk si guppy jer
sebab tak mo ler lampam2 tu
aku biar jer diorg masuk kat lubang sinki (jahatkan...)
tapi dalam ramai tu
sekor asik lompat tak nak masuk
so aku bela jugak ler
2 guppy n 1 lampam
tapi petang tu mati ler lampam tu (macam maner aku tau...sebab dia dah berpusing2 macam belon)
yang tinggal 2 guppy jer
tu pun dah berpusing2 mcm belon jugak
so aku dah tau
matilah korang....isnin nanti aku buang ler korg

isnin tu aku datang ngan harapan diorg mati
tetiba tgk diorg berenang mcm vase aku tu sebesar lautan plok
eh
tak mati plok
erm
malah lebih sihat n ceria

masa tu ler FRIDGE online
aku pun mintak ler FRIDGE namakan diorg
n fridge namakan diorg LG [kuning] n AMORE [merah]

yeay sekarang diorg dah bernama
tak payah panggil ikan dah

seronok semacam plok diorg aku habis tulis ceriter nie
mcm tau2 jer aku ceriter fasal diorg

ERM...aku tau LG n AMORE semacam memberitahu aku sesuatu...n aku rasa aku tau...


0 Comments:

Post a Comment

<< Home