Tuesday, September 05, 2006



TRI[bute] 2 Izrieyls
Date : 26 August 2006
Venue : Berjaya Times Square, Kuala Lumpur
antara nak pegi ngan tak nak pegi...sama banyak...tapi last2 aku pegi jugak...sebab nak jaga hati [pada mulanya lah]...sabtu tu petang nya baru lah nak shopping baju untuk party sebab nak suit tema n nak kasi nampak sedondon couple...tapi last2 tak sedondon pun..huhu
aper2 pun...party tu best ngan keramaian yg spoting n happening...tabik utk semua....aku agak malu pada mulanya [n masih malu sebenarnyer sampai akhir]...tapi bila nampak ader jugak yg aku kenal...aku agak tak kekok sgt ler....
paling best biler aku dapat satu anugerah malam tu....tak sangka plok...tapi rasa birthday boy tu sajer kasi aku anugerah tu sebab nak amik hati n nak buat aku feels like home...ermmm... TERKEJOT... aper2 pun aku ucapkan terima kasih sekali lagi....ader jugak mende boleh aku banggakan sampai sekarang.....haha
nie nak cuba ingat nama malam tu..erm..izrieyls, isis, sepin, nazim, taj, keza, putra, ermmmmmm... n ramai lagee..tapi tak beraper ingat...korang memang da bomb...
untuk BIRTHDAY BOY..selamat hari jadi..semoga hari jadi akan menjadi tanda yg anda akan sentiasa berjaya n gembira...
n nantikan 24 jun plok
nadzreeku...erm...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home